تومان
پیشنهاد شگفت انگیز

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 12 4G 128GB 8GB Mobile Phone

5 (1 نظر )
  • ویژگی ها :
  • نوع تراشه : Qualcomm
  • ظرفیت حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه رم : 8 گیگابایت
  • شبکه‌های ارتباطی : 2G,3G,4G
  • ظرفیت باتری : لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت
  • فروشگاه اینترنتی ادبازار
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • موجود در انبار
    ارسال توسط فروشگاه ادبازار از 1 روز دیگر
ناموجود
به من اطلاع بده
ارسال سریع یا پست اکسپرس
مشاوره تخصصی
ضمانت بازگشت وجه
هر روز با تخفیف های شگفت انگیز

خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ به شما حس داشتن یک موبایل بالا‌رده می‌دهد!

بخش جذاب در این گوشی، صفحه نمایشOLED  ۱۲۰ هرتزی است که برای رده قیمتی گوشی تا ۱۰ میلیون تومان ایده‌آل است. نوت ۱۲ شیائومی نوید ارائه حداکثر روشنایی را در صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی خود می‌دهد. از دیگر نکات مثبت این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند و جالب اینکه، این گوشی روی آخرین نسخه اندروید (۱۳) با MIUI 14 اجرا می‌شود. 

با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌ های جدید در سالیان گذشته و کاهش قدرت خرید مردم در ایران، بسیاری به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی روی می‌آورند و گوشی Redmi Note 12 در سال ۲۰۲۳، بسیار گزینه مناسبی برای خرید به‌نظر می‌رسد. 

قیمت شیائومی نوت 12 را به‌روز و آنلاین از طریق همین صفحه پیگیری کنید.

فراموش نکنید! قبل از خرید Redmi Note 12 4G از ادبازار مشاوره رایگان بگیرید.
خرید قسطی هم داریم... کافیه با شماره زیر تماس بگیرید:
۰۲۱۴۵۳۲۴

شیائومی نوت ۱۲ رم ۸ ظرفیت 128

گوشی ردمی نوت ۱۲ با ۲ نسخه فنی (با رم‌های متفاوت ۶ و ۸ گیگ) به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده مشخصات هر کدام روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

مشخصات گوشی نوت ۱۲

حالا که به طور کلی با مشخصات شیائومی نوت ۱۲ و نسخه های مختلف آن آشنا شدیم، می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به هر بخش این گوشی بیندازیم تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف آن را بررسی نماییم.

جعبه گشایی گوشی نوت ۱۲ ردمی

Redmi Note 12 در یک جعبه استاندارد، شامل موارد معمول یعنی دفترچه راهنمای کاربر، کابل USB-A به USB-C برای شارژ و انتقال اطلاعات و البته آداپتور شارژ ۳۳ واتی عرضه می‌شود. یک قاب سیلیکونی شفاف هم در جعبه گوشی وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از خط و خش از آن استفاده کنید. البته کیفیت این قاب خیلی بالا نیست و پیشنهاد می‌کنیم یک قاب گوشی باکیفیت‌تر برای مراقبت از آن تهیه کنید.

 عکس گوشی نوت ۱۲
 آداپتور، قاب سیلیکونی، کابل شارژ و دفترچه راهنما در جعبه گوشی ردمی نوت ۱۲

طراحی و ساخت گوشی Redmi Note 12 

  • جلو شیشه‌ای، پشت و فریم پلاستیکی
  • محافظ گوریلا گلس ۳

ردمی نوت ۱۲ شیائومی 4G طراحی کمی متفاوت از نسخه 5G خود دارد. در حالی که نسخه 5G این گوشی دارای طراحی بیضی شکل‌تر و قاب پشتی خمیده است، ورژن 4G دارای سبکی بلوکی‌ مانند با لبه‌های کمی تیز و قاب صاف است. در واقع طراحی در نسخه 4G بیشتر شبیه شیائومی 12 لایت است. 

در بخش جلویی، یک بریدگی نسبتا کوچک در مرکز برای دوربین سلفی قرارگرفته، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نازک و لبه پایین هم کمی ضخیم است.

به صورت کلی، با توجه به قیمت نوت ۱۲ و عملکرد رقیبانش، نباید انتظار بیشتری داشته باشیم و می‌توان در بخش طراحی و ساخت نمره قبولی به این گوشی داد.

مقایسه Redmi Note 12 4G با نسخه 5G
سمت راست: نسخه 4G | سمت چپ: نسخه 5G

بدنه گوشی ردمی نوت 12 

جدا از شیشه به‌کاررفته در پنل جلویی، کل فریم دور و قاب پشتی از پلاستیک ساخته شده است. پنل پشتی دارای روکش مات است، به‌راحتی جای اثر انگشت روی آن نمی‌ماند و حس خوبی به شما هنگام لمس گوشی می‌دهد. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم طراحی قاب پشتی گوشی، کاملاً تخت و صاف است. 

ضخامت و وزن ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲ به‌عنوان یک گوشی ۶.۶۷ اینچی اقتصادی واقعا سبک، نازک و خوش‌دست است، هرچند شاید لبه‌های تیز آن مورد پسند همه افراد نباشد. ضخامت این گوشی اندکی کمتر از ۸ میلی‌متر (دقیقاً ۷.۶ میلی متر) است و وزن آن به ۱۸۳.۵ گرم می‌رسد. 

 بدنه ردمی نوت ۱۲
مدل گوشی شیائومی نوت ۱۲ کاملا خوش‌دست است.

نحوه قرارگیری دکمه‌ و پورت‌ها در اطراف فریم شیائومی نوت 12

  1. لبه بالایی: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  2. سمت چپ: درگاه سیم کارت + کارت حافظه (microSD) 
  3. سمت راست: دکمه پاور (به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند) و دکمه تنظیم صدا
  4. لبه پایینی: محل اتصال USB-C و اسپیکر 

مدل گوشی شیائومی نوت ۱۲ عایق رطوبت است؟

بله. با وجود پایین بودن قیمت ردمی نوت ۱۲، این گوشی دارای گواهی IP53 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب است.

نحوه قرارگیری دوربین‌ها در شیائومی ردمی نوت ۱۲

جزیره دوربین‌ها دارای گوشه‌های گرد و لبه‌های نسبتا تیز است و هر ۳ لنز را به همراه فلاش LED در خود جای داده است. بیرون‌زدگی آنقدرها به چشم نمی‌آید، با این حال، هنگامی که گوشی روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد، باعث تکان خوردن آن می‌شود.

قرارگیری دوربین ها در گوشی شیائومی نوت ۱۲
۳ لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در نوت ۱۲ شیائومی

اسپیکر گوشی شیائومی نوت 12

  • جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • اسپیکر مونو

گوشی شیائومی نوت ۱۲ برخلاف مدل قبلی خود از بلندگوی استریو استفاده نمی‌کند و تنها به یک اسپیکر مونو استاندارد متکی است؛ به همین علت با بلندی و کیفیت صدای ردمی نوت ۱۱ فاصله زیادی دارد. با این حال، تعداد زیادی از رقبا دارای اسپیکرهای استریو با همین قیمت اقتصادی هستند، بنابراین اگر داشتن اسپیکر استریو و کیفیت صدای عالی برایتان اولویت دارد، احتمالا باید به‌سراغ خرید مدل‌های دیگر بروید.

صفحه نمایش گوشی نوت 12 ردمی

  • ۶.۶۷ اینچ  AMOLED
  • نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • ۱۲۰۰ نیت روشنایی

موبایل ردمی نوت ۱۲ از پنل AMOLED ۶.۶۷ اینچی با وضوح استاندارد ۱۰۸۰*۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. نرخ نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتز است، اما با هیچ یک از استانداردهای HDR مطابقت ندارد.

با این حال با توجه به قیمت Redmi Note 12، این پنل خود یک مزیت به‌حساب می‌آید. با نمایشگری که این گوشی دارد، ارزش آن فراتر از قیمتش بالاتر می‌رود؛ چراکه تعداد انگشت‌شماری از گزینه‌های موجود در بازار، از نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. 

در حالت دستی روشنایی صفحه نمایش به اوج ۴۷۴ نیت می‌رسد، در حالی که حالت خودکار آن را به ۷۴۴ نیت می‌رساند که تقریباً عملکردی مشابه گوشی‌های پرچمدار دارد. بالاتر از ۷۰۰ نیت، می‌توان با اطمینان گفت که استفاده از موبایل حتی در یک روز آفتابی روشن هم آسان خواهد بود. 

صفحه نمایش نوت ۱۲ شیائومی
صفحه نمایش شیائومی نوت ۱۲ به اندازه کافی روشنایی دارد.

رابط کاربری شیائومی نوت ۱۲

  • اندروید ۱۳ با MIUI 14 اختصاصی شیائومی (۲ سال آپدیت سیستم عامل + ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی)

برخلاف نسخه 5G، نسخه 4G گوشی نوت ۱۲ جدیدترین اندروید 13 را با MIUI 14 اختصاصی اجرا می‌کند، اما از نظر ویژگی، تفاوتی بین Redmi Note 12 4G و بقیه مدل‌ها که اندروید ۱۲ دارند، وجود ندارد. 

ظاهراً شیائومی MIUI 14 را تقریباً از نو ساخته، زیرا مهندسان این شرکت معماری اصلی رام MIUI را در سطح کرنل اندروید بازسازی کرده‌اند. این اتفاق شامل CPU جدید، GPU و زمانبندی حافظه، اندازه کوچک‌تر فریمور (Firmware) و به‌طور کلی، کاهش مصرف حافظه است. شیائومی ادعا می‌کند با این تغییرات جدید، رابط کاربری 60 درصد نرم‌تر و فرآیندها بهینه‌تر شده است. فشرده‌سازی خودکار برای برنامه‌هایی که به طور فعال استفاده نمی‌شوند هم به کمک این تغییرات آمده است. 

رابط کاری گوشی ردمی نوت ۱۲
پکیج اندروید ۱۳ به همراه MIUI 14 رابط کاربری نوت ۱۲ را می‌سازند.

مشخصات فنی موبایل ردمی نوت ۱۲

  • پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۸۵ 4G (۶ نانومتری)
  • ۸/6 گیگابایت رم LPDDR4X، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی 

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ با چیپست جدید اسنپدراگون ۶۸۵ (۶ نانومتری) اجرا می‌شود. SD685 یک SoC (مرکز عملیات امنیت) میان‌رده است که به‌تازگی توسط کوالکوم معرفی شده است و ارتباط نزدیکی با Snapdragon 680 دارد؛ دارای همان پیکربندی ۴ + ۴ هسته CPU، اما با سرعت کلاک بالاتر. 

اسنپدراگون ۶۸۵ دارای ۴ هسته Cortex-A73 با سرعت ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. Adreno 610 هم در کنار آن‌ها وظایف گرافیکی را بر عهده دارد. درست مانند اسنپدراگون ۶۸۰، ۶۸۶ هم فاقد اتصال 5G است، اما اتصال کمی بهبود یافته است، چراکه دارای تراشه FastConnect 6200 است که از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

عملکرد گوشی شیائومی ردمی نوت 12 در بازی چگونه است؟

حتی با وجود گرافیکی که روی حالت Smooth تنظیم شده، این گوشی نمی‌تواند PUBG Mobile را بیش از ۳۰ فریم در ثانیه اجرا کند. همچنین شما می‌توانید کال آف دیوتی موبایل را با سرعت ۴۰ فریم در ثانیه با گرافیک پایین بازی کنید. اگر مدت زمان طولانی با گوشی بازی کنید، داغ می‌شود؛ بنابراین این گوشی را برای بازی توصیه نمی‌سکنیم.

با این حال، در حین استفاده معمولی هیچ مشکل قابل توجهی نخواهید داشت. تاخیر قابل توجهی هنگام راه‌اندازی برنامه‌ها برای اولین بار وجود دارد، اما این مشکلِ مدیریت رم در همه گوشی‌های اقتصادی و ارزان وجود دارد.

مشخصات فنی موبایل ردمی نوت ۱۲
هیچ باگ عمده‌ای در بخش نرم‌افزار ردمی نوت ۱۲ پیدا نمی‌شود.

دوربین گوشی شیائومی نوت 12

  • دوربین ۳ گانه در پشت
  • ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل فوق عریض و ۲ مگاپیکسل ماکرو
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
  • هر ۲ دوربین پشت و جلو می‌توانند با سرعت 1080p@30fps فیلم‌برداری کنند.

با نور طبیعی خوب و کافی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عکس‌های باکیفیت و مناسبی را ثبت می‌کند. تصاویر گرفته‌شده با جزئیات خوب، پر از رنگ و روشن هستند و حتی در اطراف لبه‌های عکس به‌سختی می‌توان اعوجاجی یافت. در زوم کردن هم، جزئیات به همان شکلی که هستند ثبت می‌شوند و کیفیت تصویر افت نمی‌کند.

با لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی، فوکوس روی جسم در کادر دقیق است، اما محیط اطراف محو می‌شود و کیفیت کلی آن خیلی خوب به‌نظر نمی‌رسد. پس خیلی نباید روی این لنز حساب باز کنید. 

عملکرد دوربین سلفی

عملکرد دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بالاتر از حد معمول است و عکس‌های مناسبی می‌گیرد. رنگ پوست طبیعی به‌نظر می‌رسد و فوکوس روی سوژه در کادر حفظ می‌شود. با زوم تصویر، جزئیات از بین نمی‌رود. در مجموع می‌توانید با استفاده از این دوربین، سلفی‌های مناسب برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی بگیرید.

عکاسی با دوربین گوشی نوت 12
اگر قصد خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ را دارید، به دنبال محیطی به نور خوب برای عکاسی باشید.

عکاسی با نور کم ردمی نوت 12

دوربین اصلی در شرایط کم‌نور مشکل دارد. کیفیت کلی قابل توجه نیست، اما بیشتر آن چیزیست که از یک گوشی شیائومی در این رنج قیمت می‌توان انتظار داشت. محدوده داینامیکی ضعیف است، وضوح تعریفی ندارد، سایه‌ها بسیار تاریک هستند و نویز از دور هم قابل تشخیص است. 

با فعال کردن حالت شب (Night mode) می‌توانید عکس‌های کمی روشن‌تر بگیرید و در این حالت تا حدودی نویز کاهش می‌یابد. همچنین محدوده داینامیکی را افزایش می‌دهد و کمی جزئیات به قسمت‌های سایه‌ تصویر اضافه می‌کند. 

فیلمبرداری با گوشی نوت ۱۲ شیائومی

با توجه به محدودیت‌های چیپست، فیلمبرداری با کیفیت 4K امکان‌پذیر نیست. قابلیت فیلمبرداری با سرعت 1080p@30fps در هر ۳ دوربین اصلی، فوق عریض و سلفی وجود دارد. عملکرد لرزش‌گیر چندان دلچسب نیست و اثرات آن در خروجی ویدیوها قابل مشاهده است.

باتری شیائومی ردمی نوت ۱۲

  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
  • شارژ سریع ۳۳ واتی

شیائومی ردمی نوت ۱۲ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که به‌راحتی تا یک روز دوام می‌آورد، اما در مقایسه با گوشی سامسونگ A14 و ردمی نوت ۱۱ این زمان اندکی کم‌تر است. 

باتری Redmi Note 12 4G با استفاده از یک آداپتور فست شارژ ۳۳ واتی پر می‌شود و زمان شارژ شدن نسبتاً مناسبی دارد. گوشی در ۳۰ دقیقه اول، ۵۵ درصد شارژ می‌شود و این درحالیست که شارژ کامل حدود ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه زمان می‌برد. با توجه به قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲، امتیاز قابل قبولی را می‌توان به آن در بخش باتری دارد، چراکه تنها گزینه‌های گران‌تر نسبت به آن برتری دارند؛ یعنی گوشی سامسونگ A23 5G و ردمی نوت ۱۲ پرو.

شارژدهی گوشی Redmi Note 12 4G
 شارژر ۳۳ واتی در جعبه موجود است، بنابراین نیازی به خرید جداگانه آداپتور نیست.

نکات مثبت و منفی گوشی شیائومی نوت ۱۲

حال که با مشخصات گوشی شیائومی نوت ۱۲ و عملکرد تمام اجزای آن آشنا شدیم، نقاط قوت و ضعف آن را در کنار هم قرار می‌دهیم تا بتوانیم به یک جمع‌بندی مناسب از ارزش خرید این گوشی با توجه به بازار فعلی برسیم.

مزایای گوشی Redmi Note 12

  • طراحی زیبا و چشم‌نواز
  • دارای گواهی IP53
  • پنل AMOLED باکیفیت ۱۲۰ هرتزی
  • صفحه نمایش بسیار روشن با ۱۲۰۰ نیت حداکثر روشنایی
  • سرعت شارژ خوب + عمر باتری قابل توجه
  • جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • اسلات کارت حافظه اختصاصی MicroSD
  • اندروید و سیستم عامل به‌روز 

معایب گوشی Redmi Note 12

  • وجود تبلیغات در رابط کاربری MIUI
  • عدم وجود اتصال 5G 
  • دوربین اولتراواید ناامیدکننده
  • عکاسی با نور کم ضعیف و حالت شب فقط در دوربین اصلی موجود است.
  • بدون بلندگوی استریو

قیمت ردمی نوت۱۲ رم 8 و بررسی روند قیمتی آن از ابتدا

قیمت ردمی نوت۱۲ فورجی شیائومی (نسخه ۱۲۸/۸) در ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ میلیون تومان بود. پس از گذشت چند ماه و کاهش نرخ دلار در ایران، اکنون (مرداد ۱۴۰۲) قیمت این گوشی به ۸ میلیون رسیده است.

شما می‌توانید قیمت گوشی نوت۱۲شیائومی را به صورت به‌روز و آنلاین در سایت ادبازار چک کنید.

گوشی نوت ۱۲ ردمی ارزش خرید دارد؟

علیرغم کم و کاستی‌های اندکی که در بخش عملکرد فنی و دوربین وجود دارد، Redmi Note 12 4G در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمتی است که می‌توانید با کمتر از ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید. از ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش عالیOLED  ۱۲۰ هرتزی و روشن، عمر باتری طولانی، شارژ سریع و ترکیب آخرین MIUI + اندروید اشاره کرد که به همین علت بسیار بالاتر از کلاس قیمتی خود است.

خرید ردمی نوت 12 از ادبازار

مهم‌ترین مزیت‌هایی که هنگام خرید موبایل از سایت ادبازار از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید:

  • به روز بودن لیست قیمت‌ها در سایت (بدون نیاز به استعلام)
  • خرید با بهترین قیمت از تامین‌کننده رسمی
  • امکان خرید به صورت قسطی (با همکاری بیمه ملت، برای دارندگان کارت اعتباری این بیمه)
  • مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ادبازار از طریق تماس یا چت آنلاین
  • گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا برای تمامی محصولات سایت به همراه مهلت تست ۷ روزه
  • ارسال سریع تمامی سفارش‌ها (بین ۱ تا ۳ روز)
  • امکان درخواست کالا در شرایطی که محصول مورد نظرتان در سایت موجود نباشد.

جمع بندی

شیائومی با Redmi Note 12 سعی کرده موبایلی قدرتمند و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را برای آن دسته از کاربرانی که بودجه کافی برای خرید گوشی شیائومی بالارده ندارند، ارائه دهد. گوشی نوت ۱۲ شیائومی گزینه‌ای با پردازنده سریع، صفحه نمایش AMOLED، طراحی شیک و جمع‌وجور و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این گوشی از نظر عملکرد فنی و دوربین کمی از بقیه مدل‌ها عقب است، اما برای موبایلی که فقط ۸ میلیون تومان قیمت دارد، نمی‌توانید توقع مشخصات بهتر داشته باشید.

شماره تماس پشتیبانی جهت خرید اقساطی و دریافت مشاوره رایگان از ادبازار : ۰۲۱۴۵۳۲۴

مشخصات ظاهری

ابعاد
165.7x76x7.9 میلی‌متر
وزن
183.5 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
سال ساخت
مارس 2023

پردازنده و گرافیک

نوع تراشه
Qualcomm
مدل تراشه
Qualcomm SM6225 Snapdragon 685 (6 nm)
پردازنده مرکزی
Octa-core (4x2.8 GHz Cortex-A73 & 4x1.9 GHz Cortex-A53)
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

سیمکارت

تعداد سیمکارت
دو سیمکارت
نوع سیمکارت
سایز نانو

حافظه

پشتیبانی از کارت حافظه
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگابایت
ظرفیت حافظه رم
8 گیگابایت

صفحه نمایش

سایز صفحه نمایش
6.67 اینچ
فناوری صفحه‌ نمایش
AMOLED
فناوری محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass ۳
تراکم پیکسلی
395 پیکسل بر هر اینچ
رزولوشن تصویر
1080x2400 پیکسل
نسبت تصویر
20:9
سایر ویژگی‌های صفحه نمایش
120Hz, 450 nits (typ), 700 nits (HBM), 1200 nits (peak)

دوربین اصلی

تعداد لنز
3 لنز
کیفیت دوربین اصلی
2 مگاپیکسل ماکرو، دیافراگم f/2.4
50 مگاپیکسل واید، دیافراگم f/1.8، سایز سنسور 1/2.76 اینچ، سایز پیکسلی 0.64µm، فوکوس خودکار PDAF
8 مگاپیکسل اولتراواید، دیافراگم f/2.2، زاویه دید 120 درجه، سایز سنسور 1/4 اینچف سایز پیکسلی 1.12µm
فیلمبرداری دوربین اصلی
1080p@30fps
قابلیت‌های دوربین اصلی
HDR,پانوراما,فلش LED

دوربین سلفی

کیفیت دوربین سلفی
13 مگاپیکسل واید، دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.0 اینچ
فیلمبرداری دوربین سلفی
1080p@30fps
قابلیت‌های دوربین سلفی
HDR

ارتباطات

شبکه‌های ارتباطی
2G,3G,4G
شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
با سرعت HSPA, LTE-A, 5G
NFC
بلوتوث
5.0, A2DP, LE
شبکه بی سیم WLAN
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band
موقعیت یاب (GPS)
GPS, GLONASS, GALILEO
رادیو
ندارد
USB
USB Type-C 2.0, OTG
سایر امکانات ارتباطی
Infrared port

صدا

جک 3.5 میلی‌متری
بلندگو
استریو اسپیکر

امکانات

سیستم عامل
Android 13, MIUI 14
حسگرها
اثر انگشت (ساخته شده در کنار)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما
حسگر اثر انگشت
مقاومت در برابر آب
IP53، مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب

باتری

ظرفیت باتری
لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت
قابلیت جداسازی باتری
سایر مشخصات باتری
33W wired
از 5
هنوز امتیازی برای این محصول ثبت نشده است.
نظر خود را در خصوص این محصول بیان کنید

شما با ارسال نظر خود می توانید دیگران را در خرید راهنمایی کنید. نظرات پس از تایید در سایت نمایش داده می شوند.


  1. -
    -
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت
  • فروشگاه اینترنتی ادبازار
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • موجود در انبار
    ارسال توسط فروشگاه ادبازار از 1 روز دیگر
ناموجود